Ametlikud koostööpartnerid








Korduma kippuvad küsimused

 

Kui pikk on tellimuse täitmise aeg?

Ühest vastust sellele ei ole, kuna see sõltub erinevatest asjaoludest. Nt sõiduki taustauuringu protsess, kus aega võivad pikendada spetsiifilised lisaküsimused müüjale (lisafotod jms), ostueelne kontroll välisriigis ja kindlasti sõiduki asukoht. Praktikale tuginedes on keskmine tarneaeg 10 päeva, aga sobivate/ heade asjaolude kokkulangemisel võib auto Eestis olla juba ka mõne päevaga (usaldusväärne müüja, meie treiler on vaba müüja lähedal, kiire liisinguotsus ja tellimislepingu allkirjastamine ning rahade liikumine).

 

Mida tähendab ja sisaldab ostueelne kontroll välisriigis?

Tegemist on ühe meie pakutava lisateenusega, kus ostjal on võimalik saada lisaks müüja väidetele sõltumatu ülevaade sõiduki seisukorrast. Nagu sarnaselt ka Eestis, kus autot ostes tuleb enamasti ostja kas asjatundjast sõbraga, kes annab visuaalse vaatluse põhjal oma hinnangu või tellib põhjalikuma kontrolli margiesindusest, pakub ka Mobile.ee, sh tungivalt soovitab, teha välisriigist ostetava sõiduki puhul kontroll.

 

Kas saame kontrollida avariilisust?

Saame ikka, iseenesest tuleb see välja Ostueelse kontrolli käigus, kuid täielikule avariivabadusele ei saa meie kahjuks garantiid anda, sest kasutatud sõidukeid ikka remonditakse (sh kindlustuste ja margiesinduste poolt) ja kui töö on tehtud väga kvaliteetselt, siis seda võib olla raske avastada, mis omakorda tegelikult annab julguse, et sõiduk ei ole halvas seisukorras. Kahjuks ei ole enamikes Euroopa riikides meie LKF (Liikluskindlustuse fond) sarnast avalikku andmebaasi, kuna see on vastuolus sealsete andmekaitse seadustega, küll aga anname endast parima, et võimalikku avariilisust avastada ning enamasti on vastav info olemas margiesinduse andmebaasis.

 

Kuidas tagame auto vastavuse kuulutusele, eelkõige varustus?

Kahjuks ei saa võtta kuulutuses müüja poolt esitatud informatsiooni alati 100% tõena (esineb nii inimlikke eksimusi, kui ka teadlikke tegevusi sõiduki parema turunduse nimel) ja sellest tulenevalt palume kindlasti ostjal olulised asjad üle täpsustada. Sõiduki originaalvarustuse ja muud tehnilised andmed kontrollime võimalusel vin koodi alusel margiesindusest üle. Ostja riskide maandamaks, soovitame enne tellimislepingu sõlmimist esitada kas otse või meie kaudu müüjale kõik küsimused seoses Teid huvitava sõidukiga, et Teile olulised näitajad ja varustus oleks eelnevalt täpsustatud ning vastavuses ootuste ja soovidega. Samas rõhutame, et vastused sõiduki kohta annab ikkagi algne müüja, kes saab nende tõelevastavuse eest ka vastutada. Meie saame vaid küsimusi ja vastuseid vahendada ning algse müüja vastuste eest meie ei vastuta.

 

Kas autost saab Eestis loobuda, kui see ei sobi, ei meeldi või on midagi viga?

Kuna enne tellimislepingu sõlmimist peavad olema kõik detailid läbi räägitud, sh tellija esitanud kõik omapoolsed küsimused ja saanud ka vastused, siis arusaadavalt ei saa olla meie vahendajana vastutavad, kui tellijale midagi lihtsalt “ei meeldi” või “ei sobi”, küll aga kui meie (st Moneklar OÜ) on omapoolset lepingut rikkunud, siis seadusest tulenevalt oleme selle eest ka vastutavad ning oleme alati teinud selles osas klientidega ka täielikku koostööd.

 

Kes vastutab, et auto on korras?

Sõiduki eest on vastutajaks siiski sõiduki algne müüja. Meie oleme sõiduki vahendajad ning saame vastutada ainult oma teenuste (vahendusteenus) ja lubaduste eest, mis tulenevad otseselt tellimislepingust. Seega, kui meie oleme mingit endale võetud kohustust või meie enda nimel antud lubadust või kinnitust (nt mingid eritingimused) rikkunud, siis vastutame loomulikult selle eest meie.


Kas kuulutuses olev läbisõit on õige?

Me anname endast parima selle tagamiseks: kontrollime võimaluste piires maksimaalselt sõiduki ajalugu ja edastame kogu teadaoleva info eelnevalt tellijale. Kasutatud sõidukite puhul ei saa kahjuks 100% kindel kunagi olla, kuid meie partnerite, teiste usaldusväärsete müüjate ja kindla ajalooga sõidukite puhul ei ole õnneks tänaseni vastuolusid olnud.

 

Kuidas toimub ost liisinguga?

Välisriigist tellitava sõiduki ost liisinguga ei erine võrreldes Eestist ostetava sõidukiga.

Sõiduki tellimisel on nõutav osaline ettemaks, mis liisinguga ostes võrdsustatakse liisingu poolt määratud omafinantseeringu suurusega. Kõnealuse sissemakse tasaarveldame meie ise liisinguga ehk Teil ei ole vaja hiljem enam seoses sellega kellelegi raha edasi-tagasi kanda.

Te saate meilt kätte sõiduki tehnilise passiga, kus liising on omanik, Teie olete vastutav kasutaja ning järgmine arve tuleb vastavalt maksegraafikule ca 1,5 kuu pärast.

 

Millised liisingud teid aktsepteerivad, kas hindamisakt on vajalik?

Mobile.ee´d aktsepteerivad kõik suuremad liisingfirmad ja meie müüdavatele sõidukitele ei ole vaja teha lisakulutust hindamisakti näol. Erandina võib mõni liisingfirma nõuda raske- või eritehnika puhul eelnevalt ka turuväärtuse hindamist. 


Kas ostate tagasi ka minu vana auto?

Jah, hinnas kokkuleppele jõudmisel ostame tagasi Teie vana auto või tasaarveldame sissemaksuga. Üsna levinud on ka skeem, kus hindame enne tellimislepingu sõlmimist Teie olemasoleva sõiduki ära ning teeme kokkuleppe, mille kohaselt saate seda kasutada uue saabumiseni ehk sisuliselt sõidate ühel päeval vana autoga meile ja loetud minutite pärast sealt uuega ära, sh kõik formaalsused ajame meie, isegi kui olemasolev/ vana sõiduk on liisingu nimel.

Oma vana auto eest suurema hinna saamiseks soovitame selle meile komisjonimüüki jätta.